giovedì 28 giugno 2018

Workshop Parte II - Informaţii de reţinut

În partea a doua a workshopului, s-a discutat în detaliu modalitatea de construire a unui business plan viabil, cu exemple concrete şi descrierea fiecărui pas de urmat, de la înfiinţare, până la stabilirea bugetului. 

Atenţie: Când definiţi activităţile proiectului, corelaţi-le în mod obligatoriu cu obiectivele propuse! 

Exemple: - Activităţi precum: publicarea pe site-urile de profil a unor anunţuri de angajare, realizarea de interviuri, selecţia personalului, angajarea  se corelează obiectivului de creare a unui număr de 2 locuri de muncă la 6 luni de la înfiinţarea societăţii - Activităţile previzionate pentru marketing pot fi corelate cu obiectivele de creştere a cifrei de afaceri/profitului firmei, deoarece acesta va fi efectul lor pe termen lung

MATERIAL INTEGRAL AICI

Nessun commento:

Posta un commento

REZULTATE FINALE CONCURS DE PROIECTE- LISTA BENEFICIARILOR

Rezultatele FINALE „O afacere pentru un viitor in tara ta” Anunt important! In urma analizarii contestatiilor depuse in cadrul concur...